هوشمند سازی کسب وکار (BI) | کسب و کار هوشمند با شرکت پاپرا

لینکدین اینستاگرام تلگرام

هوشمند سازی کسب و کار Business Intelligence (BI)

هوشمند سازی کسب و کار یک فرایند فناوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل داده های دیجیتالی و ارائه اطلاعات کاربردی می باشد. با کمک آن مدیران می توانند تصمیمات شغلی صحیح و آگاهانه ای در لحظه اتخاذ کنند. هوش تجاری (BI)  شامل ابزار و برنامه هایی است که به سازمان ها این امکان را می دهد که داده ها را از سیستم های داخلی و منابع خارجی جمع آوری کنند و پس از پایش این داده ها ، گزارش و داشبوردهای آنلاینی را در اختیار شما قرار میدهد. ارائه پیشنهاد تصمیم گیری از روی این نتایج تحلیلی توسط ربات، قدم بعدی هوشمند سازی کسب و کار می باشد.

نقش هوشمندی کسب و کار

امروزه در انقلاب صنعتی چهارم، سیستمی بودن کافی نیست. سازمانی که اطلاعات به روز و آگاهی بیشتری دارد، دارای قدرت است. سیستم های قدیمی امکان یادگیری موارد جدید را ندارند. ولی سیستم های هوشمند امکان یادگیری شرایط جدید مسایل را دارند وبا داشتن هوش مصنوعی میتوانند برای آنها راه حل جدید پیدا کنند. هر سازمانی که از این قدرت برخوردار باشد به پیشرفت کسب و کار خود سرعت می بخشد و هزینه‌هایش را کاهش می دهد و در مقایسه با رقبای خود سبقت می گیرد.

یکپارچه سازی دیتا و اتوماسیون های سازمان

هر سازمان با داشتن سابقه بیش از چند سال، امکان دارد از چندین نرم افزار برای دیجیتالی کردن فرآیندهایش استفاده کند. به دلیل خاص بودن نیاز های مدیران مالی، بسیاری از شرکتها و موسسات از یک سیستم حسابداری جدا ازاتوماسیون فرایندی برخوردار می باشند . همچنین امکان دارد به دلایل متعددی یک سری اطلاعات سازمان در فضای متفاوتی وارد گردد که تحلیل آن برای برنامه ریزی استراتژیک سازمان، نادیده گرفته شود. ما میتوانیم علاوه بر یکپارچه سازی کل محتوای مورد نیاز، اقذام به تحلیل و ارائه تجسم داده های درخواستی سازمان کنیم.

هوشمند سازی و کنترل ارتباطات سازمان

پس از یکپارچه سازی و بهینه نمودن برنامه ریزی سازمان ما میتوانیم با اشراف بر علم شبکه خود ارتباط سیستم هوشمند با ابزارهای ارتباطی همچون سامانه صوتی  (VoIP) و ایمیل، اقدام به هوشمند سازی ارتباطات سازمان نماییم. اجرای دقیق به همراه کنترل و نظارت لحظه ای، از مزایای بی رقیب هوشمند سازی کسب و کار می باشد.